خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن آب شرب شهر نیم‌ور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۸۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن یکهزار مترمکعبی در شهر نیم‌ور خبر داد و گفت: به منظور تأمین فشار آب در مناطق بالادستی شهر نیم‌ور و باقرآباد و تأمین آب مورد نیاز مسکن مهر و مسکن ملی این شهر، ساخت مخزن مذکور در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، حشمت‌اله عباسی افزود: این پروژه با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر، توسعه شهری، مشکلات تنش توزیع آب در فصول گرم سال، جبران نوسانات مصرف آب، توزیع عادلانه آب و مدیریت فشار شبکه‌های توزیع مصوب و وارد عملیات اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه برآورد هزینه ساخت این پروژه 85 میلیارد ریال است، ادامه داد: با تخصیص به موقع اعتبارات و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است تا پایان سال جاری مخزن یکهزار مترمکعبی شهر نیم‌ور به بهره‌برداری برسد. همچنین بخشی از اعتبار این پروژه توسط خیرین آب‌رسان تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به دیگر اقدامات این شرکت در راستای فعالیت‌های آبرسانی به شهر نیم‌ور اشاره کرده و اظهار داشت: اجرای 1200 متر خط انتقال به منظور اتصال مخزن ذخیره آب به شبکه توزیع از دیگر اقداماتی است که در راستای تکمیل این پروژه به زودی آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز