خبرگزاری کار ایران

اجتماع بزرگ حقوقدانان انقلابی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۵۵

با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تجمع بزرگ حقوق‌دانان انقلابی استان کرمانشاه امروز (یکشنبه ۲۴ دی‌) در مقابل دادگستری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حقوقدانان کرمانشاهی در این اجتماع که مقابل دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "هیهات من الذله" و... جنایات رژیم جعلی صهیونیستی  در غزه را محکوم کردند.

حقوقدانان بسیجی حاضر در این مراسم همچنین با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نیز پلاکاردهای با محتوای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"  و... حمایت خود از مردم بی دفاع غزه را اعلام کردند.

 حجت الاسلام یوسف احمدی در جمع حاضرین با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، بیان کرد: رژیم صهیونیستی جنایات زیادی مرتکب شده و این اقدامات از جمله کشتار مسلمانان مظلوم غزه محکوم است و رژیم صهیونیستی هم محکوم به شکست است.

احمدی با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد برگزاری این اجتماع از سوی مجموعه بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد، این دست اقدامات بتواند در نابودی هرچه سریعتر رژیم جعلی صهیونیستی تاثیرگذار باشد.

احمدی به جنایات اخیر کرمان  اشاره کرد و افزود : تا انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان را نگیریم، دست بر نمی‌داریم.

در ادامه قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز