خبرگزاری کار ایران

جزییات بیشتر از درگیری برادر یک دانش آموز رشتی در مدرسه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۰۶

برادر دانش آموز رشتی که در امتحان مدرسه تخلف کرده بود با حضور در مدرسه، یک دانش آموز و یک معلم را با چاقو مضروب کرد و متواری شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حنظله مرزبند  مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: دانش آموزی در مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه ۲ رشت، که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست شد و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل، با برادر بزرگترش دوباره به مدرسه بازگشت.

وی با اشاره به جزییات درگیری برادر یک دانش آموز در مدرسه افزود: برادر دانش آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش آموزان پایه نهم، با چاقویی که همراه داشت یک دانش آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: پس از وقوع این حادثه و با درخواست مدیر مدرسه، پلیس در مدرسه حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورتجلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب آغاز کرد.

مرزبند با اشاره به پیگیری‌های جدی اداره کل آموزش و پرورش برای استیفای حقوق دانش آموزان و معلمین بیان کرد: رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پیگیری کردند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ امنیت و آرامش در مدارس افزود: با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بر خود وظیفه می‌داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش آموزان، اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز