خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

پرداخت ماهانه ۵۶۵ میلیارد به مستمری بگیران استان، نیازمند وصول به موقع منابع است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۳۶

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در بازدید از شرکت نساجی بروجرد گفت: پرداخت ۵۶۵ میلیارد تومان در ماه به مستمری بگیران استان، نیازمند وصول به موقع منابع مورد نیاز است.

به گزارش ایلنا، منوچهر گودرزی در بازدید از کارخانه نساجی بروجرد اظهار داشت: ۵۶۵ میلیارد تومان تحت عنوان حقوق به مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی استان پرداخت می‌شود که تحقق این تعهد مهم برای سازمان، مستلزم همکاری کارفرمایان در پرداخت به موقع حق بیمه به مجموعه تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به نقش سازمان تامین اجتماعی در ایجاد امنیت و عدالت اجتماعی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم این سازمان، انجام تکالیف حمایتی خود در قبال کارگران و کارفرمایان تحت پوشش است.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان اضافه کرد: رویکرد سازمان مبتنی بر تلاش همه جانبه برای تداوم و استمرار حیات کارگاه‌ها و جلوگیری از ایجاد رکود در چرخه تولید است.

گودرزی با اشاره به اینکه ۲۳۵ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش این سازمان در سطح استان قرار دارند، افزود: رسالت تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای بیمه شدگان در دوران اشتغال و مستمری بگیران و بازنشستگان در دوران  فراغت از کار است.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان در این بازدید مطالبات و مشکلات بیمه‌ای کارگران و کارفرمای این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز