خبرگزاری کار ایران

معرفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۷۱

فرهاد براتی با حکم عباسی استاندار گیلان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان با صدور حکمی، فرهاد براتی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

اسدالله عباسی همچنین با قدردانی از زحمات فرهاد براتی در دوران تصدی فرمانداری لاهیجان، روح الله بخشی نژاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب و معرفی کرد.

پیش از این، مرتضی رضایی صوفی در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان مشغول به کار بود. 

استاندار گیلان همچنین در حکم دیگری ، ایرج عاشوری را بعنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان منصوب کرد.

در این جلسه همچنین از زحمات علی بهرامیان که پیش از این مسئولیت مدیریت دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان را بر عهده داشت، قدردانی شد.

در این جلسه تکریم و معارفه که در جمع شورای معاونین استانداری گیلان برگزاری شده بود اسدالله عباسی استاندار گیلان، از همه مسئولان خواست با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی دولت، برای پیشبرد جهادی فعالیت‌های حوزه کاری خود، از همه ظرفیت‌های موجود و با به کارگیری نیرو‌های انقلابی، متخصص و متعهد عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز