خبرگزاری کار ایران

با پایان جشنواره؛

منتخبین جشنواره سرود و هنرهای نمایشی دانشجو معلمان کشور معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۸۶

اختتامیه جشنواره سرود و هنرهای نمایشی برای دانشجو معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان قزوین برگزار شده و افراد منتخب معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جشنواره سرود و هنرهای نمایشی دانشجو معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان کشور به در پنج بخش برگزار شد.

در این جشنواره 28 گروه سرود، ۲۲ گروه در تئاترصحنه‌ای، ۱۲ گروه نمایشنامه خوانی، ۴ گروه  تعزیه و  ۵ گروه نمایش عروسکی به مدت 4 روز با هم رقابت کردند.

خراسان رضوی توانست در بخش سرود برادران رتبه نخست را کسب کند، رتبه‌های دوم و سوم هم به آذربایجان غربی و لرستان رسید.

در بخش خواهران هم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفته، کهگلیوبه و بویر احمد و خراسان جنوبی دوم شده و فارس و بوشهر هم رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش نمایش رادیویی خواهران آذربایجان غربی، کردستان و اصفهان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند، در بخش برادران هم رتبه‌های اول تا سوم به لرستان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی رسید.

در بخش تعزیه خواهران، گلستان در جایگاه نخست قرار گرفت و در بخش برادران هم قم و گلستان اول و دوم شدند.

در بخش تئاتر صحنه‌ای خواهران رتبه اول به یزد رسید و همدان و خراسان شمالی هم دوم و سوم شدند، برادران استان‌های تهران، کردستان و خراسان رضوی هم سه جایگاه برتر را از آن خود کردند.

در بخش تئاتر عروسکی خواهران استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان و قم رتبه‌های برتر را کسب کردند، در بخش برادران هم لرستان و قزوین اول و دوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز