خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت تیراندازی استان:

میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی تیراندازی در قزوین هدف‌گذاری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۰۵

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین گفت: برای گسترش رشته تیراندازی از استاندار 6 میلیارد اعتبار جذب شده و در صورت همکاری فدراسیون در سال جاری 20 خط الکترونیک راه‌اندازی خواهد شد و می‌توانیم میزبان رقابت‌های ملی و حتی بین‌المللی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع عمومی سالانه هیأت تیراندازی استان قزوین با حضور رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

حسین زکی‌زاده در این مجمع با ارائه گزارش عملکرد دو ساله گفت: برگزاری 126 مسابقه در طول این مدت و همکاری برای مسابقه با اداره‌ها و نهادهای مختلف از جمله برنامه‌های انجام شده هیأت است.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین ادامه داد: همچنین سومین دوره لیگ نوجوانان و یازدهمین دوره بزرگسالان هم در استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در زمان کرونا باتوجه به مطالباتی که داشتیم از لیگ کناره‌گیری کردیم و درحال حاضر هم طلب ما از لیگ 45 میلیون تومان است.

این مسئول ورزشی ادامه داد: درحال حاضر در استان دو داور بین‌المللی داریم و داوران ما تقریبا در تمام مسابقات فدراسیون حضور دارند و از سال 98 تا کنون همیشه برتر بودیم.

وی اظهار کرد: پیش از این دوره آموزشی اهداف پروازی در آبیک برگزار شد و در آینده پیش رو هم میزبان دوره داوری درجه دو و سه خواهیم بود.

زکی‌زاده بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته رشته تیراندازی در دانشگاه راه‌اندازی شد و برای اولین ترم 14 دانشجو پذیرفته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری هم استعدادیابی خواهیم داشت و درحال حاضر هم 6 تیرانداز استان در اردوهای تیم ملی هستند و با حمایت از خانم هریجانی به دنبال کسب مدال جهانی برای استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز