خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

2500 قزوینی در طرح یاریگران زندگی برای پیشگیری از اعتیاد فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۶۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: درحال حاضر 2 هزار و 500 نفر در کانون‌های طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های ناشی از مواد مخدر درحال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: درحال حاضر برای طرح یاریگران زندگی 125 کانون در روستاها و 80 کانون در محیط‌های کاری و درمجموع 255 کانون در سطح استان فعال هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد و خودمراقبتی از اهداف طرح یاریگران است و توانمندسازی و آگاهی دانش‌آموزان و دانشجویان در این طرح برای استان اولویت دارد.

وی عنوان کرد: در حوزه آسیب‌های ناشی از اعتیاد به فعالیت کمیته‌های تخصصی نیاز داریم و نیاز داریم که مسئولان به شکل جهادی وارد عمل شده و ارتباط خود با والدین، دانش‌آموزان و دانشجویان، مراکز علمی و همچنین خیزان را افزایش دهند.

کاظمی خاطرنشان کرد: خدمات مطلوب درمانی برای معتادان متجاهر و همچنین توجه به اشتغال بهبودیافتگان هم از مواردی است که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرا گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز