خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

جلسه ی پیگیری مشکلات شهرستان ها در مرکز استان برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۰۹

استاندار لرستان گفت: جلسه ی پیگیری مشکلات شهرستان ها در مرکز استان به منظور تسریع در روند رفع آنها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در شورای فرمانداران استان، عنوان کرد: جلسه ی پیگیری مشکلات شهرستان ها تکمیل کننده ی سفرهای معاون سیاسی امنیتی استاندار برای بررسی آنها که قبلا انجام شده است می باشد.

وی ادامه داد: در راستای سفرهای شهرستانی معاون سیاسی امنیتی برای بررسی مشکلات جلسه ی تکمیلی با حضور معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در مرکز استان برگزار خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: این روند سرعت رفع موانع و مشکلات حوزه های مختلف شهرستان ها را افزایش خواهد داد.

زیویار بر نقش مهم فرمانداران به عنوان پیگیر کننده مشکلات شهرستان ها تأکید کرد و گفت: وظیفه ی اصلی پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان ها بر عهده ی فرمانداران می باشد و حضور معاون سیاسی امنیتی به عنوان نماینده ی استاندار و جلسات تکمیلی در مرکز استان برای حمایت و تسریع بیش تر از پیگیری های فرمانداران می باشد.

وی همچنین به برگزاری جلسه ی ترکیبی با مسئولان برگزار کننده ی انتخابات از جمله مقامات قضایی با حضور فرمانداران اشاره کرد و عنوان کرد: این نشست ترکیبی می تواند به اجرای هر چه بهتر روند برنامه های ستاد انتخابات در شهرستان ها کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز