خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

دولت در انتخابات هیچ گزینه و نگاه حمایتی از کاندیدای خاص نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۴۱

استاندار قزوین گفت: دولت در انتخابات هیچ گزینه و نگاه حمایتی نسبت به کاندیدای خاص نخواهد داشت و فقط بستر برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، همایش فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان قزوین با موضوع برگزاری انتخابات در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این همایش گفت: موضوع انتخابات کارویژه دو ماه آینده تمام حاکمیت است و تمامی ارکان حاکمیت باید در این زمینه اقدامات متعددی را انجام دهند.

استاندار قزوین افزود: این انتخابات از بابت اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و از جهت اتفاقاتی که نشان دهنده پشتیبانی نظام توسط مردم است از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های موثر در تولید قدرت نرم است، گفت: در همین راستا باید تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات جهت برگزاری درست و پررونق انتخابات همت لازم را داشته باشند و در قالب رایزنی با اقشار مختلف مردم و همچنین تنوع بخشی و کیفیت بخشی به خدمات زمینه سازی برای حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای را در دستور کار قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: فرمانداران، بخشداران و شهرداران جهت افزایش مشارکت باید نشست‌هایی را در برش‌های منطقه‌ای با لحاظ تفاوت سلایق و رفتارهای انتخاباتی برگزار کنند تا بدین وسیله شاهد نقش آفرینی هرچه بیشتر مردم در تعیین سرنوشت خودشان باشیم.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی یک فضای بی نظیر قانونی دارد و جایگاه آن بسیار منحصر به فرد است و می‌تواند موتور محرک توسعه و تعالی باشد، به همین دلیل به هر میزان که این مجلس از لحاظ کمی و کیفی در بالاترین نوع خود تشکیل شود تاثیرات مثبتی را برای آینده کشور خواهد داشت.

وی افزود: فرمانداران، بخشداران و شهرداران حق جانب داری در انتخاب را ندارد و مشارکت و حضور حداکثری در اولویت است، در همین راستا و در این مسیر مراقب یکدیگر باشید تا به هیچ وجه جانبداری اتفاق نیفتد، قطعا مجموعه مدیریتی استان با فرد خاطی در این خصوص به شدت برخورد خواهد کرد.

اعلایی گفت: کسانی که از سوی مردم انتخاب می‌شوند و از مجرای نظارت متولی انتخابات و رای مردم می‌گذرند مورد تایید و توجه مجموعه مدیریتی استان خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز