خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال‌احمر استان خبر داد؛

عضویت بیش از 33 هزار امدادگر جوان در هلال‌احمر لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۶۳

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از عضویت 33 هزار و 500 امدادگر جوان در هلال‌احمر استان خبر داد .

به گزارش ایلنا، محمد قدمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران به عضویت 65 هزار نفر در جمعیت هلال‌احمر لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: 25 پایگاه امدادی هلال‌احمر در این استان مستقر است.

وی با بیان اینکه 490 حادثۀ رخ‌ داده در لرستان از ابتدای امسال تاکنون امداد رسانی شده‌ است، افزود: 1500 امدادگر این در پایگاه‌های امدادی این استان در حال‌خدمت‌ رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با تأکید به اینکه سه فروند بالگرد در اورژانس این استان مستقر است، عنوان کرد: پایگاه‌های هلال احمر لرستان به تمام ابزارآلات جست‌وجو و ست‌های نجات مجهز است.

وی با بیان اینکه جمعیت داوطلبان هلال‌احمر لرستان 30 هزار نفر است، بیان کرد: 70 میلیارد تومان کمک‌های داوطلبانه در حدود دو سال اخیر جمع‌آوری و بین نیازمندان شده‌ است.

قدمی با اشاره به عضویت 33 هزار و 500 امدادگر جوان در هلال‌احمر لرستان، گفت: در برنامه‌های متنوعی مانند سفرهای نوروزی و خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) از ظرفیت این جوانان استفاده شده‌ است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه آموزش‌های کمک‌ امداد اولیه به 57 هزار و 374 نفر از ابتدای امسال تاکنون انجام شده‌ است، ابراز کرد: 197 خانۀ هلال در روستاهای این استان احداث شده‌ است.

قدمی با تأکید به اینکه لرستان معین استان تهران در امدادرسانی است، اظهار داشت: سازمان جمعیت هلال‌احمر از تیم‌های امدادی این استان برای زلزلۀ اخیر ژاپن درخواست امدادرسانی داشته‌ است.

وی با بیان اینکه فاز نخست کارخانۀ نساجی هلال ایران در دلفان افتتاح می‌شود، افزود: تجهیزات این کارخانه به لرستان ارسال شده‌است و در حال تملک زمین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز