خبرگزاری کار ایران

دستگیری سرشاخه باند گل‌فروشان تقاطع‌های یزد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۶۸۰

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: گل فروشان چهارراه‌های یزد به صورت سازماندهی شده و در قالب یک باند فعالیت می‌کردند که در راستای رفع مزاحمت آنها در تقاطع‌ها، سرشاخه این باند دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از یزد، ابوالقاسم ابوالحسنی در تشریح این خبر اظهار داشت: با گلایه و شکایت شهروندان در مورد مزاحمت گل فروشان تقاطع‌های یزد، یکی از سرشاخه‌های اصلی باند گل‌فروشی و مزاحمت تقاطع های سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی بازداشت شد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و تحقیقات چند ماهه، نیروهای اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری یزد، به رصد فعالیت روزانه گلفروشان تقاطع‌ها پرداختند و بیش از ۲۰ دستگاه کارتخوان را از آنها با دستور مقام قضایی جمع‌آوری و برای بررسی به نیروی انتظامی تحویل دادند.

ابوالحسنی عنوان کرد: همچنین با اخذ حکم توقیف خودروی پخش گل، مشخص شد که همه گل فروشان فعال در تقاطع‌های یزد از اهالی روستایی خارج از محدوده استان هستند و حتی نام خانوادگی و پسوند همه آنها نیز یکسان است.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در نهایت به دو سرشاخه اصلی رسیدیم که گل و دستگاه کارتخوان را برای فروش در اختیار گل فروشان قرار می‌دادند و برای آنها محافظ می‌گذاشتند تا آنها را از حضور ماموران شهرداری مطلع کنند.

وی ادامه داد: یکی از این سرشاخه‌ها با همت بازرسان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری عوامل انتظامی از چهارراه سیدحسن نصرالله جمع‌آوری و با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالحسنی افزود: روزانه گزارش‌های بسیاری از شهروندان به شهرداری مبنی بر مزاحمت این افراد در تقاطع‌ها اعلام می‌شود که بازرسان این اداره تا حد توان از کار آنها جلوگیری و قانون را در مورد آنها اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز