خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

مسیر تردد نواحی منفصل شهری قزوین ایمن‌سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۴۵

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی مسیر تردد نواحی منفصل شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی جانی با اعلام این خبر افزود: در این طرح پس از بررسی وضعیت هر یک از نواحی و تعداد تصادفات و میزان نقاط حادثه خیز بودن آن در اولویت کاری قرار گرفته و درصد قابل توجهی از ایمن سازی اجرا شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: کارشناسان ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک، نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبودها و نیز مسائل و مشکلات نواحی منفصل شهری اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آن‌ها، تجهیزات مورد نیاز را مشخص کردند.

وی عنوان کرد: نصب نیوجرسی و نصب تابلوهای حاشیه نما‌بر آن، رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی محوری و بستر جناغی‌ها، خط‌کشی گذرهای عرضی عابرپیاده، ایمن سازی محدوده مدارس، مرمت و نوسازی گاردریل، نصب تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای خطرنما برای آشکارسازی ازجمله اقداماتی است که انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: احداث سرعت‌کاه‌های آسفالتی استاندارد، نصب تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک و استوانه از دیگر اقداماتی بود که در سال جاری برای نواحی منفصل شهری انجام شد و برخی نقاط نیز بر حسب نیازسنجی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز