خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

قزوین می‌تواند پایلوت اجرای مسکن کارگری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۷۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: برای مسکن کارگری یک سال و نیم است که درحال پیگیری هستیم و این آمادگی را داریم که قزوین پایلوت شود و کارفرمایان هم اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست تشکل‌های کارگری استان قزوین در راستای تجلیل از فعالین هیأت‌های حل اختلاف کارگری، با حضور رئیس و نایب رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور، پیش از ظهر امروز در مجتمع متالورژی پودر ایران در شهر صنعتی البرز برگزار شد.

عین الله کشاورز ترک در این مراسم گفت: باید مباحث تخصصی مطرح شده در این جلسه که کارشناسی و مفید بود، جمع‌آوری شده و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: شفافیت اولین قدمی است که می‌تواند به ما کمک کند، در حوزه دستمزد باید پژوهش شود که آیا دستمزد کارگر تورم‌زا است یا خیر و میزان اثر آن هم مشخص شود.

وی بیان کرد: در تامین اجتماعی، درمان باید اولویت اول ما باشد، حتی اگر امروز تقویت و ارتقا را آغاز کنیم پنج سال بعد نتیجه آن را می‌بینیم.

این مسئول ادامه داد: باید تامین کادر پزشکی و پرستاری و همچنین تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تامین اجتماعی جدی گرفته شود، چرا که در غیر این صورت زیرساخت‌هایی که ایجاد می‌شود با چالش مواجه خواهد شد.

کشاورز ترک گفت: در قزوین فضای خوبی ایجاد شده و از جامعه کارگری و کارفرمایی برای اینکه در استان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم استقبال می‌کنیم.

در پایان این مراسم از فعالین حوزه هیأت‌های حل اختلاف کارگری تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز