خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در ستاد تنظیم بازار:

تیم ویژه ۱۰۰ نفری ناظران، راهی بازار البرز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۴۱۶

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: گروه ویژه ۱۰۰ نفری طی تعامل دستگاه های مربوطه تشکیل و در نقاط مختلف استان نسبت به بازدید و نظارت روند امور بازار اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: ما خدمتگزار مردم هستیم و مردم توقع دارند که با تدابیر و تمهیدات لازم نسبت به حل مشکلات و موانع اقدام کنیم. 

عبداللهی گفت: تمامی مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شود، تجربه نشان داده، اموری را که با اراده، اهتمام و همدلی دنبال کردیم، به نتیجه رسید.

وی افزود: در راستای اهداف تنظیم بازار اعم از تولید، توزیع، عرضه و نظارت این روند اگر کوتاهی صورت گیرد، بستر فعالیت سودجویان و متخلفان فراهم می شود. 

استاندار البرز گفت: گروه ویژه ۱۰۰ نفری طی تعامل دستگاه های مربوطه تشکیل و در نقاط مختلف استان نسبت به بازدید و نظارت روند امور بازار اقدام کنند.

وی افزود: به پایان سال نزدیک می شویم و شب عید و بدنبال آن ماه مبارک رمضان را در پیش داریم از این رو باید آرامش در بازار را حفظ و برقرار کنیم. 

عبداللهی گفت: مجموعه ها و غرفه‌های مربوط به شهرداری با جهادکشاورزی استان نیز برای تامین کالاهای اساسی هم افزایی ویژه داشته باشد. 

وی افزود: باید دلسوزانه و مسئولانه برای حل مشکلات برنامه ریزی و اقدام کنیم، چراکه مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز