خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد؛

دستگیری ۱۶ کارگر تبعه افغانستان در رشت / تعداد دستگیرشدگان به ۵۰۷ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۲۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در راستای گشت بازرسان کار این اداره کل، ۱۶ کارگر تبعه افغان شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد هفت کارگر تبعه افغانستانی در یک در رستوران و ۹ کارگر ساختمانی در یک پروژه ساختمانی مشغول به کار بودند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش آقاجانی در گفت وگو با خبرنگاران، از دستگیری ۱۶ تبعه افغان در رشت خبر داد و اظهار کرد: گشت مشترک شناسایی اتباع بیگانه با حضور بازرسان کار مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و نمایندگان اداره کل امور اتباع و مهاجرین استان گیلان و نمایندگان پلیس اطلاعات – اداره مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی استان گیلان امروز، ۱۰ دی ماه انجام شد.

وی افزود: در جریان این گشت، ۱۶ کارگر تبعه افغان شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد هفت کارگر تبعه افغانستانی در یک در رستوران واقع در جاده پیربازار و ۹ کارگر ساختمانی در یک پروژه ساختمانی واقع در خیابان باهنر مشغول به کار بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۷ نفر تبعه خارجی که عمدتا افغان می باشند، در گیلان دستگیر شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز