خبرگزاری کار ایران

 محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۹۴

سرپرستی پلیس راهور نیروی انتظامی استان لرستان، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های لرستان در راهیمایی ۲۲بهمن ماه اعلام شد.

سرپرستی پلیس راهور نیر وی انتظامی استان لرستان محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های لرستان در راهیمایی ۲۲بهمن ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محور کوهدشت - خرم‌آباد‌ در تاریخ ۲۸ بهمن‌ از ساعت ۸ الی ۱۴ به دلیل اجرای عملیات راه‌سازی و ریزش‌برداری، حدفاصل کیلومتر ۱۳۰ + ۳۲ ‌تا ۷۰۰ + ۳۲ ‌مسدود و تردد از محور خرم‌آباد – بابا‌زید – زانوگه – کوهدشت و بالعکس انجام می‌شود.

محور خرم‌آباد نورآباد‌ ۲۹ بهمن‌ماه ‌از ساعت ۱۰ صبح الی ۲بعد از ظهر به دلیل اجرای عملیات راه‌سازی و ریزش‌برداری، حدفاصل کیلومتر ۲۳ تا ۲۴ مسدود و فاقد مسیر جایگزین است.

محور کمربندی جنوبی الیگودرز‌ نیز تا ۲۵ اسفند به دلیل اجرای عملیات راه‌سازی و احداثتقاطع غیر هم‌سطح مسدود و کمربندی شمالی به‌عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌شود.

سارقان اینترنتی در لرستان دستگیر شدند

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات لرستان از دستگیری چند سارق اینترنتی در این استان خبر داد.

سرگرد فرهاد ابدال چگنی در این رابطه گفت: در پی مراجعه سه شهروند بروجردی، کوهدشتی و خرم‌آبادی به این پلیس مبنی این‌که از حساب بانکی آن‌ها مبلغ هفت‌میلیون و ۳۶۴ هزار و ۵۰۰ ریال به صورت غیرمجاز برداشت شده است، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب مالباختگان مشخص شد برداشت به صورت خرید شارژ موبایل و… بوده است.

چگنی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت سه متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

سرگرد ابدال چگنی اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دلیری در این رابطه گفت: ماموران انتظامی با همکاری پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده ۱۸ نفر سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگیر و تعداد پنج دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری موادمخدر، ۸۱ دستگاه کنتور برق تک فاز، ۱۶۷ عدد فیوز کنتور، ۲۰۵ عدد پلمپ کنتور و سیم مربوطه، ۳۲ هزار و ۳۴۹ متر سیم برق، ۱۶عدد کلمپ خط ۲۰ کیلوولت و ۳عدد قاب تقسیم برق کشف و ضبط شد.

تفاهم نامه همکاری دفتر تحقیقات کاربردی پلیس لرستان با ۶ رده تحقیاتی کشور
سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس لرستان از امضای تفاهم‌نامه همکاری این پلیس با دفاتر تحقیقات کاربردی پلیس استانهای اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و شرق تهران خبرداد.

سرگرد مهدی صاحب‌ساده‌کار گفت: یکی از مهمترین اقدامات علمی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان لرستان، انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد علمی و تحقیقاتی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی درون و برون سازمانی است.

وی افزود: از این رو در راستای تعاملات علمی، پژوهشی و آموزشی بین دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی لرستان و دفاتر تحقیقات کاربردی پلیس استان های اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری، مرکزی و شرق تهران، تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

صاحب‌ساده‌کار اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در ۵ ماده، ۲۳ بند و ۲ نسخه تنظیم و منعقد و در تاریخ ۱۵ بهمن ماه امسال امضاء شده و مدت ۳ سال اعتبار خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز