خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری کاشان خبر داد؛

درخواست افزایش قیمت بلیت برای اتوبوس‌های برون شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۶۰

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان گفت: نرخ‌گذاری درون استانی برای بلیت اتوبوس‌های برون شهری به عهده استانداری است و براین‌اساس نرخ مصوب برای کاشان به اصفهان دو سال قبل ۹۸ هزار تومان شد.

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان خصوص افزایش نرخ بلیت کاشان تهران از ۸۵ هزار تومان به ۱۱۰ هزار تومان که یک روز بیشتر دوام نیاورد تأکید کرد: نرخ اعلامی مصوب استانداری اصفهان بود که از طریق اتحادیه حمل‌ونقل و جابه‌جایی مسافر کاشان اعمال شد.

وی افزود: نرخ‌گذاری خارج از استان نیازمند تایید کشوری و برعهده سازمان راهداری است و می‌بایست از طریق رایزنی در ستاد قیمت‌گذاری که در تهران برگزار می‌شود انجام بگیرد.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان درخواست افزایش قیمت از طریق اتحادیه انجام شده ولی نهادهای فراسازمانی دراین‌خصوص مقاومت می‌کنند.

آقایی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که در استانداری و با حضور رئیس اتحادیه حمل‌ونقل و جابه‌جایی مسافر شهرستان برگزار شد با درخواست کاشان مبنی بر افزایش کرایه کاشان تهران موافقت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای دستور استانداری مبنی بر افزایش قیمت بلیت، مصوبه به دلیل نداشتن تأییدیه سازمان راهداری کشور مجدداً تا زمان اخذ مجوزهای قانونی لغو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز