خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد؛

تخصیص ۶۷۳ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۵۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ۶۷۳ میلیارد تومان تخصیص نقدی از ابتدای سال تا آبان ماه به پروژه های عمرانی استان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن‌پور روز شنبه دهم  دی ماه، در جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و تخصیص های ابلاغی به استان که در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزارشد، اظهار کرد : مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز به زودی به پروژه‌های عمرانی دارای مصوبه سفر رئیس جمهور تزریق می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه افزود: پس از پایان سال مالی ۱۴۰۱ تا کنون حدود ۵۵۰ میلیارد تومان تخصیص پروژه های عمرانی استانی هم دریافت شده است، که این تخصیص ها هم با اولویت پروژه های قابل خاتمه، پروژه های دارای تعهد اما خاتمه یافته و موارد خاص نظیر پرداخت حقوق راهدارهای راهداری، محیط بانهای منابع طبیعی و آبدار های شرکت آب و فاضلاب و همچنین سایر پروژه های استان توزیع شده است. 

حسن پور در ادامه گفت: علاوه براین اعتبارات معمول، دستگاه های اجرایی اعتبار و تخصیص‌های دیگری منجمله حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت را هم دریافت کرده‌اند که این موارد به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تقریبا در میانه سال مالی ۱۴۰۲ قرار داریم و امکان هیچگونه برگشت پولی در این مقطع وجود ندارد. اما از هم اکنون به تمامی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید شده است که قراردادهای پروژه‌های خود را منعقد نمایند و پرداخت های خود به پیمانکاران را به اواخر سال مالی موکول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز