خبرگزاری کار ایران

در هغته هفدهم لیگ برتر؛

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پنج بر 2 کراپ الوند را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۵۰

تیم فوتسال "گیتی پسند اصفهان" در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه پنج بر ۲ از سد تیم «کراپ الوند» عبور کرد و صدرنشینی خود در لیگ برتر را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، تیم فوتسال «گیتی پسند اصفهان» در یک بازی حساس در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در «ورزشگاه پیروزی اصفهان» با شکست کراپ الوند به قهرمانی لیگ برتر فوتسال این فصل نزدیک‌تر شد.

علیرضا رفیعی و محمد درخشانی هر کدام ۲ گل و مهدی کریمی یک گل برای "گیتی پسند اصفهان" وارد دروازه تیم میهمان کردند و ۲ گل «کراپ الوند» را نیز محمد زارعی و لوآن پریرا به ثمر رساندند.

سایر دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نیز دیروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و تیم های سن‌ایچ ساوه، آنا صنعت قم، گهر زمین سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و دیدار ۲ تیم شهرداری ساوه و سفیر گفتمان نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شکست ۶ بر هشت مس سونگون ورزقان مقابل سن‌ایچ ساوه در این هفته باعث افزایش فاصله امتیازی «گیتی پسند اصفهان» با نزدیک ترین رقیبش «مس سونگون ورزقان» شد.

در حال حاضر گیتی‌پسند اصفهان با ۴۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و مس سونگون نیز با ۳۹ امتیاز نزدیک ترین تعقیب‌ کننده صدرنشین لیگ است. گهر زمین سیرجان هم با ۳۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز