خبرگزاری کار ایران

افزایش بی سر و صدا قیمت نان در شوش و کرخه/ فرماندار شوش: سامانه کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۰۰

برخی شهروندان با ارسال پیام های متعددی به خبرنگار ایلنا اظهار کردند: افرایش یک باره قیمت نان و بدون اطلاع رسانی قبلی را چه کسی جوابگو است و خواستار ورود مسئولان به مسئله هستند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیمت نان در شهرستان شوش و کرخه با افزایش یک باره ۱۵۰ تومانی به قیمت ۶۵۰ رسید.

برخی شهروندان با ارسال پیام های متعددی به خبرنگار ایلنا اظهار داشتند: افرایش یک باره قیمت نان و بدون اطلاع رسانی قبلی را چه کسی جوابگو است و خواستار ورود مسئولان به مسئله هستند‌.

با بررسی های انجام شده و رصدهای صورت گرفته از نانوایی های سطح شهرستان شوش و کرخه، اعلام کردند: این افرایش از سوی اتحادیه نانوایی های شهرستان شوش و کرخه اعلام شده است و نانوایی ها دخلی و تصرفی در این افرایش خودسرانه نان نداشتند.

یکی از نانوایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا می‌گوید: در افزایش قیمت نان نقشی نداشتیم و از طریق گروه اتحادیه به ما افزایش نان امروز اعلام شد.

وی افزود: کارت خوان هوشمند موجود در نانوایی قیمت را به روز رسانی کرد و ما نمی‌توانیم آن را تغییر بدهیم چرا که این کارت خوان به سیستم جهاد کشاورزی خوزستان وصل است. 

این نانوا ادامه می‌دهد: در صورت کوچکترین تخلف در تغییر قیمت و کیفیت نان از سوی جهاد کشاورزی و اتحادیه مربوطه پیگیری می شود.

طبق این گزارش، در حالی افزایش قیمت نان با ۱۵۰ تومان مشاهده می شود که چندین بار در سال جاری جهاد کشاورزی خوزستان و اتحادیه های نانوایی های شهرستان شوش و کرخه مخالفت خود را اعلام کرده بودند.

در همین خصوص محسن حویزه فرماندار شوش ضمن تایید این خبر به ایلنا گفت: سامانه کشوری است و کسی خودسرانه افزایش نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز