خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس:

هزینه کرد درختکاری نوعی سرمایه گذاری زیست محیطی است + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۰۰

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فار با اشاره به هزینه های بالای کاشت 200 هکتار نهال در ساحل و خشکی، گفت: هزینه کرد درختکاری نوعی سرمایه گذاری اجتماعی و زیست محیطی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، علیرضا جعفرپور در آیین آغاز کاشت 200 هکتار نهال توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس در ساحل شهرک صنعتی خلیج فارس از پالایشگاه نفت ستاره به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان و بزرگترین تولید کننده بنزین در کشور نام برد و اظهار کرد: از آنجایی که پالایشگاه سوخت محور است و انتشار آلاینده هاست مسئولیتی در قبال این موضوع دارد و به همین مناسبت امروز با پیوستن به پویش مردمی 100 هزار اصله نهال حرا در 100 هکتار از امروز آغاز می شود.

وی افزود: پس از اتمام کار کاشت نهال های حرا، در 100 هکتار عرصه خشک نیز نهال بومی و گرمسیری زیر کشت می رود.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه آثار حرکت امروز در کاشت 100 هکتار نهال طی سه سال آینده خود را نشان می دهد، عنوان کرد: این منطقه در آینده به زیستگاه پرندگان، موجودات دریایی و دوزیستان تبدیل می شود و در جذب توریسم و رونق اقتصادی استان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت نفت ستاره خلیج فارس با شرکتی که مورد تایید محیط زیست و منابع طبیعی استان می باشد برای کاشت و نگهداشت نهال ها به مدت سه سال قرارداد بسته است، افزود: سال آینده نیز در پویش مردمی کاشت نهال شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز