خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

واحدهای شهرک‌های صنعتی قزوین 400 میلیون تن کالا صادر کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۸۷۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 270 میلیون دلار توسط بیش از 50 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان با حجم حدود 400 میلیون تن صادرات شده است.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری در این باره اظهار کرد: در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و با اجرای برنامه‌های حمایتی مانند ایجاد کنسرسیوم‌های صادراتی و حمایت از شرکت‌های مدیریت صادرات (emc)  سعی در بهبود صادرات واحدهای صنعتی داشته و شرکت‌های مدیریت صادرات با توجه به اینکه بنگاه‌های کوچک و متوسط برای حضور در بازارهای صادراتی آگاهی کافی ندارند می‌توانند صدور محصولات این واحدها را تسهیل کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: میلگرد و شمش، پودر شوینده، اکسید مولیبدن، رزین الکید، سرامیک، سیلیکات سدیم عمده اقلام صاداراتی بوده است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: عمده خریداران کالاهای ایرانی کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، امارات ، پاکستان، روسیه و ترکیه هستند که از مهمترین بازارهای صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان بشمار می‌روند.

صفاری تصریح کرد: مطالعه بازارهای هدف بصورت کلی و ارائه آن به واحدهای صنعتی جهت بهره‌برداری، کمک به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی، کمک به ایجاد دفاتر و مراکز فروش کالا، پرداخت یارانه حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، آموزش مدیران بازرگانی و فروش شرکت‌ها و آشناسازی آن‌ها با بازارهای بین‌المللی، مشاوره در زمینه بازاریابی و عارضه یابی برای تقویت و با هدف صادرات به صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی است که در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز