خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

پرداخت 60 میلیارد یارانه به واحدهای تولیدی قزوین برای شرکت در نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۷۶۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در طول دو سال گذشته، به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان که در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کرده‌اند، 60 میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اشاره به شرکت واحدهای تولیدی استان در نمایشگاه‌هایی که در دو سال گذشته برگزار شده، گفت: در این مدت، 700 واحد تولیدی در بیش از 60 نمایشگاه داخلی و خارجی بصورت حضوری و مجازی شرکت کرده‌‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: در هفت ماهه اول امسال با کمک این شرکت و به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، 230 واحد صنعتی و خدماتی در 19 نمایشگاه‌ داخلی و 7 خارجی حضور پیدا کرده‌اند که در کشورهای اسپانیا، ترکیه، چین، امارات، عراق و سوریه برگزار شده بود.

وی عنوان کرد: در ادامه سال هم این روند ادامه خواهد داشت و این شرکت اعزام واحدهای تولیدی را به حدود 12 نمایشگاه داخلی و 3 نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه‌های اخذ غرفه جهت حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های  داخلی و خارجی را از سقف 300 میلیون ریال تا 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به‌عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در در نمایشگاه‌ها و کمک به توسعه بازار آن‌ها پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: میزان پرداخت یارانه حمایتی جهت بازدید مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در نمایشگاه‌های خارجی تا سقف 600 میلیون ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز