خبرگزاری کار ایران

در قالب تور شهروندی عمران و پیشرفت برگزار شد؛

بازدید از محل پردازش و دفع مهندسی بهداشتی پسماند شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۱۶

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تور شهروندی عمران و پیشرفت از محل پردازش و دفع مهندسی بهداشتی پسماند شهرداری شیراز میزبان رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر و معتمدین محلات برای آشنایی با محل دفن و پردازش پسماند برمشور بود.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی با بیان اینکه تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری شیراز برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهروندان در این بازدیدها با نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع و مشکلات پیش روی آن‌ها که در ابعاد مختلف به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند در راستای برگزاری تورهای شهروندی، میزبان رابطین و یاوران شورای اسلامی شیراز و معتمدین محلات برای آشنایی با محل دفن و پردازش پسماند برمشور بود.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: این بازدید با هدف تشریح فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند در راستای خدمت رسانی به شهروندان و آشنایی آنها با اقدامات انجام شده در شهرداری شیراز برای مدیریت بهینه و بهداشتی پسماندهای شهری و عفونی تولید شده در این کلان شهر و همچنین معرفی اهداف کلان مدیریت پسماند شهرداری در راستای به صفر رساندن دفن پسماند انجام شد.

جاویدی گفت: نمایندگان رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات در این بازدید از بخش‌های مختلف محل دفن و پردازش پسماند شهر شیراز در منطقه برمشور شامل سایت‌های زمستانه و تابستانه دفن پسماندهای شهری سایت دفن پسماند عفونی، خطوط ۱ و ۲ کارخانه پردازش پسماند و سایت تولید کود کمپوست بازدید کردند.

این مقام مدیریت شهری در حوزه ارتباطات افزود: آشنایی با پروژه های در دست اجرا و در حال ساخت سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از دیگر بخشهای این بازدید بود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه این تور با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بی الملل و سازمان مدیریت پسماند برگزار شده اظهار کرد: در این بازدید همچنین رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات به بیان دیدگاه و پیشنهادهای خود برای آشنایی بیشتر شهروندان با اقدامات سازمان مدیریت پسماند پرداختند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز که در این بازدید نمایندگان، رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمد محلات را همراهی میکرد خاطرنشان کرد: یاوران شورا و معتمدین  محلات به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و در بخش‌های مختلف شهرداری نقش و جایگاه ارزشمندی در ارتقای فرهنگ شهروندی کلان شهر شیراز برعهده دارند. 

صمد پناهیان از رابطین و  یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات خواست تا در محلات و مناطق مختلف شهروندان را با اقدامات سازمان مدیریت پسماند آشنا کنند و با همراهی این سازمان شهری پاک و محیط زیستی پایدارتر برای آیندگان بسازند.

وی گفت: کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در جریان این بازدید به تشریح جزییات و بیان مسائل تخصصی در زمینه دفع و پردارش پسماند پرداختند.

بنابراین گزارش؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز