خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

دولت نگاه ویژه‌ای به مشکلات شهرداری‌ها داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۱

متأسفانه بسیاری از درآمدهای ثابت شهرداری‌ها به ویژه بخشی از عوارض در اختیار دولت قرار دارد در حالی که وصول مستقیم این درآمد‌ها توسط خود شهرداری‌ها می‌تواند زمینه ساز ارایه خدمات حداکثری به شهروندان باشد.

ایلنا: نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توجه ونگاه ویژه دولت به مشکلات و مطالبات شهرداری‌ها شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محدثکه در سی امین نشست معاونین و مدیران اداری مالی شهرداری‌های کلان شهر سخن می‌گفت از شهرداری‌ها به عنوان برادران ناتنی دولت یاد و با انتقاد از عدم حمایت‌های عملی دولت‌ها از سازمان خدماتی و عمومی شهرداری‌ها اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از درآمدهای ثابت شهرداری‌ها به ویژه بخشی از عوارض در اختیار دولت قرار دارد در حالی که وصول مستقیم این درآمد‌ها توسط خود شهرداری‌ها می‌تواند زمینه ساز ارایه خدمات حداکثری به شهروندان باشد.
نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه افزود: متأسفانه نگاه و توجه ویژه‌ای از سوی دولت نسبت به شهرداری و مشکلات و چالش‌های پیش روی این نهاد خدماتی به ویژه در تأمین درآمد‌ها و اعتبارات مورد نیاز وجود ندارد و از این رو شهرداری‌ها ناچارند برای تأمین اعتبارات و بودجه مورد نیاز خود به مردم رجوع کنند.
محدثدر خاتمه ابراز امیدواری کرد برگزاری این نشست راه را برای تسریع استیفای مطالبات قانونی و نیز مالی شهرداری هافراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز