خبرگزاری کار ایران

معاون میراث‌فرهنگی اردبیل:

نخستین سمینار آموزشی ارتقا سطح کیفی سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بومگردی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۸۱

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نخستین سمینار آموزشی ارتقا سطح کیفی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا،  نگار سریع‌الاطلاق امروز سوم دی ماه 1402 گفت: نخستین سمینار آموزشی ارتقا سطح کیفی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران 20 و 21 دی ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: هدف از برگزاری این سمینار آموزشی ارتقا سطح کیفی سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی‌ها است و متخصصان، فعالان و سرمایه‌گذاران موفق حوزه بومگردی‌ها در این سمینار تجربیات خود را انتقال خواهند داد. 

او تاکید کرد: آشنایی با روند سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بومگردی، معماری بومی، ضوابط و الگوهای کالبدی برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله محورهای اصلی این سمینار هستند. 

سریع‌الاطلاق ادامه داد: همچنین معرفی تجربه‌های موفق اقامتگاه‌های بوم‌گردی، توسعه تعاملات روستایی و مشارکت اجتماعی روستاییان در بوم‌گردی، منظومه‌های روستایی بنیاد مسکن و نقش آن در توسعه گردشگری روستایی و بوم‌گردی از جمله سایر محورهای این سمینار خواهد بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی‌ها یکی از بهترین فرصت‌ها در راستای توسعه تاسیسات گردشگری است که ارائه آموزش‌ها و تجربیات در این سمینار می‌تواند به ارتقای سطح خدمات این حوزه منجر شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز