خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

انعکاس اقدامات دولت زمینه ساز مشارکت در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۵۶۶

استاندار لرستان گفت: انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت زمینه ساز مشارکت در انتخابات است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه دوم دی ماه در چهارمین جلسه استانی جهاد تبیین با اشاره به مقوله انتخابات به عنوان اصلی ترین مبحث انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تشریح دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مهم ترین نقاط قوت مقوله جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات می باشد که باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی بر تشکیل و برگزاری جلسات جهاد تبیین به صورت متناظر در تمامی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و ابراز کرد: انتظار می رود دو رویکرد تشریح عملکردهای مهم دستگاه ها با بهره گیری از ظرفیت های استان به منظور جلب مشارکت حداکثری در انتخابات در این جلسات در دستور کار قرار گیرد. 

استاندار تصریح کرد: در جلسه ی استانی جهاد تبیین باید راهبردهای کلان برای روزهای باقیمانده تا شروع انتخابات تعیین شده و اجرای این راهبردها در سطح تمامی دستگاه های اجرایی انجام شود.

زیویار همچنین به تاثیر مهم اقدام همراه با اعتقاد اشاره کرد و گفت: تاریخ ایران اسلامی نشان داده است که هر زمان اقدامات ما همراه با اعتقاد بوده تاثیرات و اثربخشی آن چند برابر بوده است.

وی ادامه داد: مقوله ی جهاد تبیین باید همراه با اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا باشد که در این صورت نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز