خبرگزاری کار ایران

در بازدید معاون استاندار فارس از جایگاه‌های سوخت مطرح شد؛

هیچ گونه کمبودی در حوزه بنزین و گازوئیل در استان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۱۶

۱۰۰ جایگاه سوخت استان وارد مدار توزیع سوخت شدند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در پی بروز اختلال در سیستم سوخت رسانی و از دسترس خارج شدن پمپ بنزین‌های استان فارس همانند سایر نقاط کشور، به صورت میدانی از شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان فارس بازدید کرد و از نزدیک در جریان تلاش های دستگاه های ذیربط برای رفع مشکل ایجاد شده، قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی با تاکید بر اینکه، سهمیه های موجود در کارت های سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت، تصریح کرد: هم اکنون هیچگونه قصدی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تقدیر از تلاش های انجام شده برای رفع مشکل، بر ارائه خدمت رسانی مطلوب تاکید کرد و اظهار داشت: برای عبور از شرایط فعلی و ایجاد آسایش و رفاه اجتماعی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

قزل سفلی افزود: با هماهنگی‌ها، پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که به ویژه توسط متخصصان شرکت پخش فراورده‌های نفتی انجام شد، تا ساعت ۱۵ امروز به صورت دستی و آفلاین بیش از ۱۰۰ جایگاه سوخت از ۳۲۰ جایگاه سوخت در نقاط مختلف استان وارد مدار توزیع سوخت شدند.

وی افزود: طی هماهنگی های انجام شده، مقرر شد تمام جایگاه ها از حالت سامانه خارج و بصورت آفلاین نسبت به عرضه سوخت اقدام نمایند.

معاون سیاسی استانداری فارس، در پایان اظهار داشت: هیچ گونه کمبودی در حوزه بنزین و گازوئیل وجود ندارد و تا ساعات دیگر با رفع مشکل، جایگاه ها به مدار باز می‌گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز