خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۵۰

سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از راه اندازی سامانه ثبت شکایات و گزارش‌های مردمی شهرداری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد ربیعی گفت: شهروندان می‌توانند در صورتی که از عملکرد نادرست هریک از معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات و واحد‌های شهرداری شکایت و یا نسبت به نقض قوانین و مقررات مربوطه اعتراض دارند از طریق سامانه شکایات مردمی پیگیری کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین اضافه کرد: این سامانه در بستر برنامه کاربردی قزوین من و در بخش ارتباطات و نظر سنجی به آدرس http://my.qazvin.ir ایجاد شده است و شهروندان می‌توانند در این بخش از طریق فرم ثبت شکایات مردمی و طی مراحل پیش بینی در سامانه شکایات خود را ثبت کنند.

این مسئول اضافه کرد: مدیریت بازرسی در جهت تسهیل امور مردم و حفظ حقوق شهروندی، رسیدگی به این شکایات را در دستور کار قرار داده و در اسرع وقت نتیجه را اعلام خواهد کرد؛ همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به مراجعه حضوری و ادای توضیحات بیشتر داشته باشند می‌توانند از طریق همین سامانه اعلام کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری اظهار داشت: پس از ثبت اطلاعات، کارشناسان و بازرسان این مدیریت نسبت به گزارش‌گیری دقیق، تحلیل، آسیب‌شناسی و داده‌کاوی از اطلاعات به‌دست‌آمده، اقدام می‌کنند.

ربیعی افزود: این سامانه امکان ثبت شکایت به‌صورت فوری باقابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و همچنین امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری را به شهروندان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز