خبرگزاری کار ایران

گزارشی از وضعیت انتخابات خانه مطبوعات؛

30 داوطلب در انتخابات خانه مطبوعات قزوین رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۵۰

اعلام نهایی نامزدها در ۲۷ آذر ماه

با پایان مهلت ثبت نام، 30 داوطلب برای انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین ثبت نام کردند که صلاحیت همه آن‌ها تایید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ثبت نام انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین از 14 آذر ماه آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه داشت، در پایان مهلت ثبت نام 31 نفر اعلام آمادگی کرده بودند که امروز یک نفر از آن‌ها انصراف داد.

در نخستین روز از ثبت نام 4 نفر ثبت نام کردند که شامل آرش صالحی از رسانه برخط "پایگاه خبری تیتر قزوین" نامزد به عنوان بازرس؛ آرش شایسته‌نیا از رسانه برخط "پایگاه خبری وقایع خبری" نامزد به عنوان مدیر مسئول؛ سجاد عنایتی از رسانه برخط "خبرگزاری دانشجویان ایران" نامزد به عنوان خبرنگار و وحید مافی از رسانه برخط "پایگاه خبری صبح قزوین" نامزد به عنوان خبرنگار بود.

در دومین روز هم 3 نفر ثبت نام کردند که شامل حسن رجبی از رسانه چاپی "روزنامه کیهان" نامزد به عنوان نمایندگی روزنامه سراسری؛ مرتضی کریمی از رسانه غیربرخط "فصلنامه الکترونیک مطالعات کاربردی در مدیریت صنعتی" نامزد به عنوان مدیرمسئول و علی‌محمد مرادی از رسانه چاپی "هفته نامه حدیث ما" نامزد به عنوان مدیرمسئول بود.

در سومین روز معصومه امینی از رسانه برخط "پایگاه خبری شاخص خبر" نامزد به عنوان خبرنگار تنها داوطلب ثبت نام کننده بود.

در چهارمین روز از ثبت نام هم کبری درویش پیشه از رسانه برخط "پایگاه خبری مادران و دختران"  باعنوان مدیرمسئول اعلام آمادگی خود را اعلام کرد.

در پنجمین روز معصومه مهدوی‌یکتا از رسانه چاپی "هفته نامه ثنای مینودری" نامزد به عنوان بازرس و حسین کشاورز از رسانه چاپی "ماهنامه طارم نو" نامزد به عنوان مدیرمسئول 2 داوطلب ثبت نامی بودند.

در ششمین روز از ثبت نام هم مصطفی کاظمی از رسانه چاپی "ماهنامه بهار زیبا" به عنوان مدیرمسئول ثبت نام خود را نهایی کرد.

در هفتمین روز 4 داوطلب ثبت نام کردند که شامل نفیسه مهرداد از رسانه برخط "پایگاه خبری شاخص خبر" نامزد به عنوان خبرنگار؛ مریم محمدی از رسانه برخط "پایگاه خبری صبح قزوین" نامزد به عنوان خبرنگار؛ سحر محمدعلیخانی از رسانه برخط "خبرگزاری دانشجویان ایران" نامزد به عنوان خبرنگار و سید فرهاد حسینی از رسانه برخط "خبرگزاری آریا" نامزد به عنوان نمایندگی خبرگزاری بود.

هشتمین روز ثبت نام هم با 8 ثبت نامی همراه بود که اسماعیل بخشی از رسانه برخط "خبرگزاری فارس" نامزد به عنوان نمایندگی خبرگزاری؛ سیده محبوبه امیدوار از رسانه چاپی "هفته نامه مینودر" نامزد به عنوان خبرنگار؛ عاطفه مشایخ موینی از رسانه چاپی "هفته نامه مینودر" نامزد به عنوان مدیرمسئول و زینب کلهر از رسانه چاپی "روزنامه تلاش ملی" نامزد به عنوان بازرس بود.

پرویز بنی‌اردلان از رسانه برخط "پایگاه خبری تیتر قزوین" نامزد به عنوان خبرنگار؛ حیدر ولی‌زاده از رسانه برخط "پایگاه خبری عصر قزوین" نامزد به عنوان مدیرمسئول؛ سید مهدی قریشی از رسانه چاپی "روزنامه شروع" نامزد به عنوان نمایندگی روزنامه سراسری و رقیه صوفی‌نیارکی از رسانه چاپی " روزنامه سراج" نامزد به عنوان نمایندگی روزنامه سراسری دیگر ثبت نام کنندگان بودند.

استقبال از ثبت نام در آخرین روز

آخرین روز با استقبال زیادی از طرف اصحاب رسانه استان همراه بود و 11 داوطلب اعلام آمادگی کردند.

لیلا بیگدلی از رسانه چاپی "هفته نامه حدیث ما" نامزد به عنوان بازرس؛ ولی حسین زاده از رسانه چاپی "هفته نامه مینود" نامزد به عنوان خبرنگار، مهناز اسماعیلی از رسانه چاپی "روزنامه ولایت قزوین" نامزد به عنوان خبرنگار و محمد بهرامی از رسانه چاپی "روزنامه ولایت قزوین" نامزد به عنوان بازرس بودند.

رکسانا رضایی از رسانه چاپی "روزنامه اسکناس تهران" نامزد به عنوان نمایندگی، احد چگینی از رسانه چاپی"فصلنامه صدای صنعت قزوین" نامزد به عنوان مدیرمسئول، احمد خورگامی از رسانه برخط "پایگاه خبری شفق" نامزد به عنوان خبرنگار، جابر خرم‌نیا از رسانه برخط "پایگاه خبری شفق" نامزد به عنوان مدیرمسئول بودند.

همچنین سید مصطفی جعفری از رسانه برخط "پایگاه خبری تیتر قزوین" به عنوان مدیرمسئول، حسن عابدینی از رسانه چاپی  "روزنامه هنرمند" به عنوان بازرس و زهرا عبدالهی از رسانه برخط "خبرگزاری ایسنا" به عنوان خبرنگار ثبت نام کردند.

انصراف 5 داوطلب پس از ثبت نام

تاکنون ازمجموع ثبت نام کنندگان 5 نفر انصراف دادند که شامل، وحید مافی، پرویز بنی اردلان، آرش صالحی، حیدر ولی زاده و زهرا عبداللهی است.

هم‌اکنون اسامی حاضر در لیست 30 نفر است، البته باتوجه به اینکه تا 25 آذر ماه امکان انصراف از داوطلبی وجود دارد احتمال کاهش این میزان وجود دارد.

158 عضو واجد شرایط رای دادن هستند

اسامی نهایی نامزدها 27 آذر ماه اعلام خواهد شد و انتخابات هم ساعت 10 تا 10 روز 28 آذر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

درحال حاضر 158 نفر از اعضای اصلی خانه مطبوعات استان واجد شرایط رای دهی هستند و اسامی نهایی واجدین شرایط 26 آذر ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز