خبرگزاری کار ایران

بر اساس تقویم انتخابات؛

عضوگیری خانه مطبوعات استان قزوین به طور موقت متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۹۴

۱۵۹ خبرنگار واجد شرایط رای دادن هستند

عضوگیری خانه مطبوعات استان قزوین طبق جدول زمان‌بندی انتخابات از امروز به طور موقت متوقف شده و 159 عضو اصلی این خانه امکان رای دادن در پنجمین دوره انتخابات این استان را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، براساس جدول زمان‌بندی انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، قطع موقت عضوگیری خانه مطبوعات استان قزوین از امروز آغاز شده و تا روز انتخابات /28 آذر ماه/ ادامه خواهد داشت و تا آن روز عضو جدیدی وارد خانه نخواهد شد.

تعیین تکلیف درخواست‌های عضویت باقی مانده هم از امروز تا 26 آذر ماه خواهد بود.

روند اعلام آمادگی برای عضویت در هیأت مدیره و بازرسی از امروز آغاز شده و تا 22 آذر ادامه دارد؛ همچنین امکان انصراف الکترونیکی از نامزدی هم از امروز تا 25 آذر ماه فراهم خواهد بود.

پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات قزوین، همزمان با 19 استان دیگر، 28 آذر ماه ساعت 10 تا 12 به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

در انتخابات خانه مطبوعات کاندیداها در بخش مدیران مسئول، خبرنگاران، نمایندگان روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و بازرس‌ها شرکت می‌کنند.

در این انتخابات دو نفر مدیر مسئول به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل، از بین خبرنگاران سه نفر عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل، از بین نمایندگان روزنامه سراسری یک نفر اصلی و یک نفر علی‌البدل، از بین خبرگزاری‌ها یک نفر عضو اصلی و یک نفر علی‌البدل و در بازرس‌ها هم دو نفر عضو اصلی و یک نفر علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز