خبرگزاری کار ایران

شهردار سبزوار خبر داد؛

فعال شدن ٢٧ کارگاه عمرانی در شهر سبزوار/ طرح کمربند محیطی شهرستان تکمیل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۵۵

شهردار سبزوار از فعال شدن ٢٧ کارگاه عمرانی، تکمیل طرح محیطی در این شهرستان، واگذاری مصلی تاریخی به مجموعه‌ مدیریت شهرداری و مشکلات پیش رو در حوزه راهسازی غرب خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم حسین آبادی، در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهر  گفت:برنامه مدیریت شهری جدید سبزوار در وهله نخست، اجرای طرح های کوچک است که در این راستا، ۲۷ کارگاه عمرانی در سطح شهر فعال شده است.

وی در این باره ادامه داد:هدف از اجرای این طرح ها، خدمت رسانی به همه مردم شهر است و در کنار آن، از اجرای طرح های زیرساختی بزرگ نیز غافل نخواهیم شد.

حسین آبادی با اعلام تکمیل طرح کمربند محیطی سبزوار نیز افزود:مرحله چهارم طرح کمربند محیطی سبزوار، با نام بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به طول ‌۲/۷ کیلومتر در حال اجراست. بر اساس بررسی به عمل آمده، حوادث ترافیکی فراوانی در ۲/۷ کیلومتر محدوده میدان سربداران به سمت میدان آیت‌الله علوی رخ می‌دهد که با ساخت طرح بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، از حجم این حوادث کاسته خواهد شد.

شهردار سبزوار همچنین واگذاری ۷ ساله مصلی تاریخی به شهرداری را از جمله اقدامات مهم حفظ میراث فرهنگی این شهرستان اعلام کرد و گفت: برنامه شهرداری برای مصلی تاریخی، احداث یک پارک با قابلیت بازار با نمای سنتی است که طراحی های پروژه انجام و مجوز های لازم اخذ شده و در متمم بودجه شهرداری، ۲/۵ میلیارد تومان ردیف جدید برای آن باز شد. با اتصال کمربندی جنوبی شهر نیز فرصتی مناسب برای جذب زائران امام رضا (ع) فراهم خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات پیش رو این طرح نیز ادامه داد: ۱.۲ کیلومتر از لاین شرقی این محدوده زیرسازی و آسفالت شده و برخی از قسمت‌های جاده فعلی، باید جمع آوری و بازسازی شود. تأمین قیر و ماشین آلات محدود شهرداری سبزوار برای راهسازی، از جمله مشکلات این پروژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز