خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

مرکز دفن حلقه دره و کارخانه کمپوست با اولویت احداث دو خط پردازش و‌ کمپوست بروزرسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۸۹

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از بروزرسانی مرکز دفن حلقه دره و کارخانه کمپوست با اولویت احداث دو خط پردازش و‌کمپوست خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، جواد چپردار در بیست و هشتمین جلسه کمیسیون به طرح و بررسی نامه شهرداری اشاره و اظهارداشت :خط جهش کیمیا کارخانه کمپوست واقع در مرکز حلقه دره دارای عمری بیش از بیست و پنج سال است و به دلیل آنکه اولین خط بومی سازی شده بود هرگز نتوانست به حداکثر ظرفیت خود برسد و به قابلیت بهره برداری مجدد را ندارد.

رئیس کمیسیون سلامت ،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در این لایحه شهرداری درخواست کرده تا در صورت صلاحدید اعضای شورای شهر نسبت به خرید تجهیزات و راه اندازی دو خط با ظرفیت مجموعا پانصد تا شش صد تن در دو فاز اقدام کند لذا در کمیسیون مطرح و اعضای کمیسیون با اکثریت آرا موافقت کردند که موضوع ابتدا در جلسه هیت مدیره سازمان مدیریت پسماند مطرح و بعد از تصویب جهت طرح و اتخاذ تصمیم به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارسال شود.

چپردار در این کمیسیون در خصوص خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی تاکید کرد: با توجه به عمر بالای ناوگان ماشین آلات خدمات رسان و کاهش هزینه اجاره ماشین آلات بخش عملکردی و قابل توجهی از ماشین آلات خدمات رسان این سازمان دارای عمری بیش از بیست سال میباشند و از نظر بصری و عملیاتی در هنگام تردد به هیچ عنوان زیبنده و کارآمد در مدیریت شهری نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد:  موضوع خرید تعدادی کامیون و گریدر برای سال آینده نیز در کمیسیون مطرح و اعضای کمیسیون با اکثریت آرا موافقت کردند که ای موضوع نیز ابتدا در جلسه هیت مدیره سازمان مدیریت پسماند مطرح و بعد از تصویب جهت طرح و اتخاذ تصمیم به کمیسیون سلامت ،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز