خبرگزاری کار ایران

بیمارستان شهید سلیمانی در فردیس با حضور رییس جمهور رسما افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۷۲

بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان فردیس استان البرز روز جمعه با حضور ریاست جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، این بیمارستانی در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع در پنج طبقه احداث شده است. 

این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دارای بخش های مختلف از جمله کودکان، زنان، قلب و بخش های ویژه است. 

کلنگ ساخت این بیمارستان در سال ۸۹ در دولت دهم به زمین زده شد اما هیچ عملیاتی روی آن صورت نگرفت تا اینکه دوباره در سال ۹۲ توسط دولت یازدهم عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد اما به صورت نیمه کاره به دولت سیزدهم رسید. 

سفر ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به البرز موجب شد تا اعتبار این پروژه به صورت ویژه دیده شود و دولت سیزدهم با تامین ۷۰ درصد اعتبارکل پروژه و تکمیل ۵۰ درصد مابقی کار به سالها مطالبه مردم شهرستان فردیس پایان داد. 

اکنون بیمارستان افزون برخدمات عمومی ، تخصصی و فوق تخصصی درمانی به مرکز آموزش رشته های مختلف پزشکی تبدیل شده است. 

بیمارستان فردیس یکی از مراکز روزآمد درمانی و آموزشی کشور است که با اهتمام دولت سیزدهم خدمات ویژه به مردم و بیماران ارائه می دهد. 

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس تا قبل از گشایش این بیمارستان حتی از یک تخت بیمارستانی محروم بود و مردم به ویژه در اوج کرونا در بیمارستان های کرج و تهران به دنبال علاج بیماری ها بودند. 

اینک به برکت حرکت جهادی دولت سیزدهم مشکلات خدمات مردم فردیس برطرف شده است. 

رئیس جمهور و هیات دولت در راستای دومین دور سفرهای استانی امروز میهمان مردم استان البرز هستند. 

همزمان با سفر حجت‌الاسلام رئیسی به البرز وزرا و معاونان رییس جمهور در شهرستان های تابعه استان البرز حضور یافته و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی ، مشکلات ونیازهای مردم را مورد بررسی قرار می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز