خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه:

وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی به صورت جدی پرونده چای را پیگیری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۵۳۷

رئیس قوه قضائیه گفت: خود دولت پیگیر این پرونده شد و وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور به صورت جدی پرونده را پیگیری کردند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در دیدار با دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: خود دولت پیگیر این پرونده شد و وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور به صورت جدی پرونده را پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه مطالبه گری باید به نحوی باشد که نتیجه و ثمر داشته باشد و اگر به نتیجه و هدف نرسیم فایده ای ندارد، گفت: در مطالبه‌گری کاری نکنیم دشمن بهره ببرد. در مطالبه‌گری کاری نکنیم باعث دردسر شود، نحوه مطالبه‌گری به‌گونه‌ای باید باشد که به نتیجه و هدف برسیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: به‌جای اینکه مصداقی با یک موضوع برخورد کنیم، نگاهمان را ریشه‌ای کنیم. بستری را که باعث تضییع حقوق عامه شده باید برچینیم.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: در مورد پرونده نهاده‌های دامی بعد از کشف موضوع فرآیند به‌طور کلی اصلاح شد. افراد متخلف تحت تعقیب قرار گرفتند، وزیر استعفا داد و قائم مقام وزیر سابق هم برکنار و تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸ جلسه از دادگاه نهاده‌های دامی برگزار شده و احتمالا جلسه بعدی جلسه آخر برای گرفتن دفاع آخر باشد.
انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز