خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مخالف افزایش سن بازنشستگی کارگران هستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۳۴

این مصوبه ضد کارگری بوده و ایراد حقوقی و شرعی دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مخالف افزایش سن بازنشستگی در برنامه هفتم توسعه هستم، گفت: این مصوبه ضد کارگری بوده و ایراد حقوقی و شرعی دارد.

روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مخالفت خود در رابطه  با افزایش سن بازنشستگی کارگران گفت: این مصوبه ضد کارگری است امیدوارم شورای نگهبان جلوی این مصوبه را بگیرد و آرامش را به ۱۴ میلیون خانواده کارگران ایرانی به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه، این مصوبه ایراد حقوقی وشرعی دارد گفت: قطعا شورای نگهبان این مصوبه را جهت چکش کاری به مجلس مسترد خواهد کرد.

حضرت پور اظهار داشت: اقتصاد ما بیمار است و  مشکل سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب وکار بدلیل رکود تولید درکشور مشهود است بنابراین اشتغال جوانان باید اولویت مجلس و دولت  باشد نه افزایش سن و سنوات بیمه پردازی کارگران!

نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس بجای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بفکر افزایش بیمه پردازی کارگران هستیم و از استانداردهای متعارف بین المللی سبقت گرفتیم.  ما به جای کاستن از آلام کارگران، استرس را بر جامعه کارگری تحمیل کردیم.

حضرت پور افزود: بنده مخالف این مصوبه هستم و در مجلس نیز به این مصوبه رای مخالف دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز