خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

استان البرز روز جمعه ۱۷ آذرماه البرز میزبان رییس جمهور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۱۹

استاندار البرز با اعلام آماده شدن این استان برای میزبانی از ریاست جمهوری در روز جمعه ١٧ آذر ماه، گفت: میزهای خدمت از امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه شروع شده و تا جمعه آینده از ساعت ٨ صبح تا ۱۸ در ادارات مربوطه پذیرای مردم هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه ١۵ آذرماه سال جاری در آیین آغاز به کار ستاد پاسخگویی سامانه سامد ویژه سفردوم رییس جمهور به استان البرز، ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در میزبانی از رئیس جمهور و هیات دولت، اظهار کرد: اکنون میزهای خدمت ۳۱ اداره کل با حضور نمایندگان ویژه وزراء درسطح استان البرز فعال شده و آماده پاسخگویی به مردم به صورت حضوری شده اند از چهارشنبه ١۵ شروع شده که تا جمعه ۱۷آذرماه ازساعت هشت صبح تا ۱۸ در ادارات مربوطه پذیرای مردم هستند. 

استاندار البرز یادآور شد: همچنین ستاد سامانه سامد ۱۱۱ دولت به منظور ارایه خدمات الکترونیکی به متقاضیان فعال شده و این ستادذنیز از امروز چهارشنبه ۱۵آذرماه تا جمعه ۱۷آذرماه از ساعت هفت و نیم صبح لغایت ۲۱ (بصورت تماس برخط ۱۱۱) درخدمت مردم شریف استان است. 

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار نفر دراین سامانه مشغول خدمات دهی به مردم شده اند بطوریکه در هر شیفت سامانه سامد ۲۰۰ کاربر فعال  و پاسخگو هستند و در کنار آنها جمع بسیاری نیز امور پردازش و ثبت مکاتبات مردمی با ریاست جمهوری  را انجام می دهند.

عبداللهی ادامه داد: علاوه بر سامانه برخط سامد، وبگاه 111.ir  نیز برای ثبت کلیه درخواست ها، پیشنهادات، انتقادات و... مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای خدمات دهی مطلوب پیش بینی شده است.

استاندار البرز تاکید کرد: مطالبات مردم دراین روزها جمع آوری شده و پس از پایان سفر در روزهای عادی پاسخ داده می شود. 

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از رییس جمهور از مقابل امامزاده حسن (ع) کرج است، گفت: مردم می توانند در مسیر امامزاده حسن (ع) تا مصلی نماز جمعه کرج رییس جمهور محبوب و عزیز خود را ملاقات کنند . 

عبداللهی اضافه کرد: تمام تلاش تیم ارتباطات مردمی برآن است که شرایط برای ارائه خواسته ها و مطالبات فراهم شود و تمام امکانات دراین زمینه به دست گرفته شده است.

برای شماره گیری از تلفن ثابت و همراه، نیازی به گرفتن کد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز