خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان:

۳۰ ایده به مرحله پایانی رویداد استارتاپی ایمنی سلامت و محیط زیست رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۸۵

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان گفت: برای رویداد استارتاپی ایمنی، سلامت ومحیط زیست ۱۲۳ ایده از کشور ارسال شد و ۳۰ ایده به مرحله پایانی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، علی قزلسفلو در مراسم رویداد استارتاپی ایمنی، سلامت و محیط زیست اظهار کرد: دانشگاه های نسل اول آموزش محور،نسل دوم پژوهشگر محور، نسل سوم کارآفرینی و نسل چهارم نورآور وارزشی هستند.

وی ادامه داد: تفکر ایجاد این استارت تاپ، ایمنی،سلامت ومحیط زیست از گرد وغبار های پیاپی استان بود که شکل گرفت. در گذشته کسی حتی فکرش را نمی کرد گرد وغبار  وارد گلستان  شود و اگر اقدماتی جدی صورت نگیرد گلستان  قطعا خوزستان دوم خواهد شد.

وی افزود: امروزه اکثر بیماران در استان کارمندان دولت هستند و بخشی از این بیمارها نحوه نادرست نشستن پشت میز است. فشار زیادی در طول ۳۰ سال به بدن فرد وارد می شود و عدم آشنایی به بهداشت و ایمنی باعث می شود که این افراد بعد از ۳۰ سال خدمت غالبا به دکتر مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای این استارتاپ ۲۵ جلسه با مدیران مختلف برگزار کردیم و نیاز ها و مشکلات خود را بیان کردند. ۱۲۳ ایده در کل کشور برای ما ارسال شد که حدود ۳۰ ایده به مرحله پایانی رسیده است.تمام تلاش ما این است که بتوانیم در جهت موضوعات مختلف اقدمات مثبتی برای جامعه انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز