خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

سومین رویداد استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۹۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سومین سلسله رویدادهای استارتاپی این شرکت با موضوعات صنایع شیمی و معدنی، رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا و فرش و دستبافته‌ها در چهارم اسفند سال ۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان سه رویداد استارتاپی با موضوعات ذکر شده به منظور معرفی و شناسایی ایده‌های برتر و کاربردی در راستای حمایت از جوانان در مسیر ایده‌پردازی، رشد و و بالندگی همراه با جوایز و حمایت‌های نقدی ویژه تیم‌های برتر برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: پیوند بین صنعت و دانشگاه جهت راه اندازی کسب و کارهای هدفمند و پویا کمک به تجاری سازی محصول و توسعه بازار هدف، ارزش‌گذاری و توسعه فنی محصولات به کمک مدیران موفق استان سمنان و مهندسین صنایع از اهداف سومین سلسله رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

آل‌بویه تصریح کرد: بخش‌ رویداد استارتاپی صنایع  شیمی و معدنی شامل محورهای طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع معدنی و شیمیایی، تولید مواد فرآوری شده، فناوری‌های مورد نیاز در فرآیندهای اکتشاف و فرآوری، بسته بندی محصولات معدنی و توسعه بازار صنایع شیمیایی و معدنی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: طراحی و احیای نقوش سنتی، رنگرزی سازگار با محیط زیست، توسعه بازار و بسته‌بندی دستبافته‌ها از محورهای رویداد استارتاپی فرش و دستبافته‌ها است.

آل‌بویه محورهای بخش رویداد استارتاپی رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا را توسعه کسب و کارهای آنلاین مرتبط با صنعت، تجاری سازی محصولات فناورانه و تولید محتوای آموزشی و فرهنگ‌سازی در صنعت عنوان کرد.

وی بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویدادهای استارتاپی می‌توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن سال ۹۹ ایده‌های نوآورانه خود را به پایگاه اینترنتی www.shahrdevelopment.ir/startup  ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۲۲۷-۰۲۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز