خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق پژوهش البرز:

سال جاری ۴۰ شرکت دانش بنیان البرزی خدمات مالی اعتباری دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۳۴۰

رئیس صندوق پژوهش و نوآوری البرز از تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومانی به ۴۰ شرکت دانش بنیان و فناور استان البرز طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا باباخان امروز در حاشیه دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان که در شرکت آپتوس ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان از سوی صندوق پژوهش و نوآوری، خدمات مالی و اعتباری به بیش از ۴۰ شرکت  دانش بنیان در البرز ارائه شده است.

وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و نوآوری از طرح های دانش بنیان حمایت می کند، اظهار داشت: طرح های منتخب در رویدادی که امروز نیز برگزار شده در صورتی که شرایط مهیا شود این آمادگی وجود دارد که حمایت های مالی لازم از طرف صندوق محقق شود.

باباخان ادامه داد: این حمایت ها در حالی صورت می گیرد که بسیاری از شرکت های دانش بنیان و فناور، ظرفیت خوب علمی و فنی  دارند اما به دلیل نداشتن سرمایه، نمی توانند خیلی از ظرفیت های خود بهره بگیرند به همین منظور با استفاده از این صندوق از این شرکت ها که قصد ورود به بازار دارند حمایت های لازم صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی شرکت بازرگانی صندوق پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: راه اندازی این صندوق در توسعه بازار و فراهم کردن زمینه صادرات شرکت های دانش بنیان می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان با حضور جمعی از مدیران و پژوهشگران در شرکت ساختمانی، تولیدی آپتوس ایران، برگزار شد.

در این رویداد ۶ طرح ارائه و مورد ارزیابی داوران حاضر در جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز