خبرگزاری کار ایران

ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه صنعت ریلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۳۹

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه صنعت ریلی گفت: دولت سیزدهم حامی ویژه تولید است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید از شرکت واگن سازی و قطعات ریلی و جاده‌ای اظهار کرد: در حوزه صنایع تولید قطعات ریلی و واگن سازی شرایط مثبت و امیدوارکننده ای داریم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک و بزرگ افزود: ایجاد اشتغال راهبرد مهم و جدی دولت سیزدهم است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه صنعت واگن سازی بیان کرد: با راه اندازی فاز اول مجموعه واگن سازی و قطعات ریلی و جاده‌ای در جنوب گیلان برای ۸۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مقیمی با اشاره به اجرای پروژه ریلی رشت- کاسپین - آستارا و اهمیت این پروژه در بخش‌های مختلف اضافه کرد: تأمین قطعات و دستگاه‌های مورد نیاز پروژه ریلی در گیلان ضرورت دارد.

وی با اشاره به شروع به کار فاز دوم قطعه سازی و واگن سازی در لوشان افزود: با راه اندازی فاز دوم این مجموعه برای ۴۰ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

معاون وزیر صمت با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید و اشتغال اضافه کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در زمینه اشتغال و تولید دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز