خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان:

تبیین خدمات حاکمیت محرک افزایش مشارکت در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۸۸

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: تبیین و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و خدمات حاکمیت محرک افزایش مشارکت در انتخابات است که باید به آن توجه شود.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: برای ما مشارکت در انتخابات مهم است و تضمین کننده افزایش مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات است که در نهایت منجر به انتخاب اصلح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تایید و رد صلاحیت‌ کاندیداها از فشار‌های زیادی عبور کردیم، تاکید کرد: در حوزه‌های انتخاباتی هیچ خلاف قانون اتفاق نیفتاده است و آنچه که در توان داشته باشیم برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات به کار می‌گیریم.

معاون استاندار لرستان گفت: دولت سیزدهم تلاش زیادی در حوزه مهار تورم و ارتقاء دیپلماسی انجام داد و امروز به واسطه همین دیپلماسی در منطقه اقتدار داریم.

یاوری تصریح کرد: افزایش دو برابری سطح گلخانه‌ها از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در استان است، احیا ۵۰ کارخانه‌ راکد در استان هم از دیگر کارهای انجام شده است.

وی پرداخت تسهیلات برای احیای واحدهای تولیدی و اشتغال را از دیگر اقدامات مهم دولت در استان مطرح کرد که ۹ درصد از سهمیه تعیین شده هم بیشتر بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ما هم معتقد هستیم که در لرستان به واسطه عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کارهای زیادی روی زمین مانده است، خاطر نشان کرد: اما در مورد کارخانه پارسیلون که تمام تجهیزات آن از دست رفته و تنها یک زمین باقیمانده است، ما چکار می‌توانیم بکنیم.

یاوری تاکید کرد: با توجه به عقب‌ماندگی اقتصادی در لرستان، هر مدیری که اینجا مسوولیت دارد باید سه برابر دیگر مدیران وقت بگذارد، باید سرعت کار در استان را بالا ببریم.

وی گفت: اگر می‌خواهیم کارها پیش برود باید مدیران به دانشگاه اعتماد کنند و به خلاقیت دانشگاه ایمان بیاورند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به دستور رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس نشین اشاره کرد و افزود: در همین راستا استانداران استان‌ها مأموریت پیدا کردند که طرح‌های اشتغال زا تهیه، اعلام و اجرا شوند، اتفاقی که در صورت تحقق منجر به اشتغال در استان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز