خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خبر داد؛

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مسیر نورآباد به خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۲۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث کریدر شمال غرب به جنوب کشور در مسیر نورآباد به خرم آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن پور امروز سه شنبه در سفر به شهرستان دلفان با اشاره به پروژه زیرساختی تصفیه خانه شهر نورآباد گفت: پیمانکار این پروژه پای کار است و مطالبات خوبی را ایجاد کرده است و بناست، از طریق اعتبارات توان ملی پیگیر تخصیص اعتبارات آن باشیم و با تزریق منابع ملی روند ساخت  آنرا تسریع کنیم.

وی افزود: زیرساخت‌های سازه‌ای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث کریدر شمال غرب به جنوب کشور در مسیر نورآباد به خرم آباد اختصاص یافته است و تلاش داریم  این  اعتبار را تا پایان سال جاری افزایش دهیم.

حسن پور با بیان اینکه روند ساخت سد تاج امیردلفان  در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشته است، بیان کرد: این سد ۹۶ درصد پیشرفت کاری دارد و از ابتدای سال جاری ۹۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تزریق شده است و امیدواریم این سد تا پایان سال جاری با حضور مقامات کشوری آبگیری شود.

وی با اشاره به پروژه سکوی تماشاگران دلفان از این طرح به عنوان یک طرح زیرساختی در حوزه ورزش دراین شهرستان یاد کرد و افزود: امسال برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است اما متاسفانه روند ساخت آن کند است که تذکرات لازم به پیمانکار پروژه و دستگاه‌های اجرایی متولی داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز