خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس خبرداد؛

متقاضیان دریافت گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۲۰

قیمت گاز مایع با همان قیمت قبل عرضه می‌شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی همه شهروندانی که متقاضی دریافت گاز مایع یارانه ای هستند باید در سامانه سدف ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا، اسدالله طاهری با اشاره به اینکه متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه سدف نشده اند به سایت newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنندو افزود: شهروندان همچنین می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران(www.niopdc.ir) و یا سامانه ارتباط مردمی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت و تعیین نرخ دوم گاز مایع اتخاذ نشده است، گفت: قیمت گاز مایع در شرایط کنونی برای هر کپسول ۱۱کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان محاسبه می‌شود. 

طاهری اظهار کرد: قیمت گاز مایع تغییر نکرده است و با همان قیمت قبل عرضه می‌شود؛ در حقیقت قیمت گاز مایع در شرایط کنونی برای هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس افزود: در جلسه‌ای که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد نیز اعلام شد که همه عرضه‌کنندگان در سراسر کشور بایستی گاز مایع را با همین قیمت عرضه کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اخیر دریافت گاز مایع با نرخ فوب خلیج فارس ملغی شده است؛ در حال حاضر تمام سهمه‌بگیران از جمله خانوارها، هیات‌های مذهبی، مساجد، موکب‌ها و دیگر متقاضیان دریافت گاز مایع می‌توانند با با ثبت‌نام در سامانه "سدف" از گاز مایع یارانه‌ای برخوردار شوند و دولت سوخت را به‌صورت یارانه‌ای در اختیار انها قرار می‌دهد.

طاهری ادامه داد: همچنین اصناف کوچک از طریق اداره صمت و کارگران ساختمانی از طریق اداره کار نیز می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه مورد نظر نسبت به دریافت گاز مایع با قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود حتما در اسرع وقت به متقاضیان دریافت گاز مایع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز