خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست خبر داد؛

بازداشت شکارچی متخلف در رودبار الموت شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۱۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از بازداشت یک شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده رودبار الموت شرقی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعیده خضیر با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشی مبنی بر شکار یک راس بز وحشی در بخش رودبار الموت شرقی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر این منطقه بلافاصله موضوع را در دستور کار رسیدگی خود قرار دادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست  استان قزوین افزود: عملیات جستجوی برای یافتن شکارچی متخلف ساعت های با تجسس و پیمایش در مسیرهای صعب العبور کوهستانی منطقه همراه بود که در نهایت ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق به دستگیری شکارچی متخلف شدند.

به گفته این مسئول، شکارچی دستگیر شده که یک راس بز وحشی در منطقه حفاظت شده را شکار کرده بود، برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خاطرنشان کرد: شکار کل و بز، حتی در مناطق غیر حفاظت شده استان نیز ممنوع است و برهمین اساس تصمیم این اداره کل، پروانه شکار در استان قزوین طی پنج سال گذشته صادر نشده است.

خضیر یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر محیط زیست و برخورد با متخلفان، هرگونه موارد تخلف را از طریق سامانه ۱۵۴۰ و یا مراجعه به محیط بانی منطقه زندگی خود، موضوع را مورد پیگیری قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز