خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۷۹

فرماندار بروجرد گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های بومی و دریافت ایده‌ها و پیشنهادهای مردم نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات کشور دارد .

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی روز دوشنبه - سیزده آذر ماه - در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی شهریاران زمینه‌ای را فراهم کرده تا تمام دغدغه‌مندان شهرستان بروجرد که برای پیشرفت و آبادانی ایده و طرحی دارند بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای طرح حمایت شوند.

وی ضمن دعوت از شهروندان، حلقه‌های میانی، نخبگان و مسوولان برای ثبت ایده افزود: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های ‌میانی و آحاد ‌مردم را برای حل یک یا چند مسئله پای کار می‌آورد.

فرماندار بروجرد گفت: این طرح میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسوولان، حلقه‌های‌ میانی، گروه‌های‌ مردمی و آحاد ‌مردم در راستای حل‌ مسائل‌ کشور است.

 مرادی بیان کرد: از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به گفتمان‌ سازی، مردمی‌ سازی حل‌ مسائل‌ کشور الگونمایی از اقدام مردمی‌ سازی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این طرح علاوه بر مردم، فرصتی را نیز برای مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم آورده تا بتوانند تدابیر و اقدامات خود را در قالب «اقدام ویژه» که با تسهیل گری، مانع زدایی و حمایت خود زمینه را برای نقش آفرینی مردم بهبود داده‌اند، ثبت کنند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: پس از بررسی توسط تیم ارزیابی نهاد ریاست جمهوری، این مدیران مردمی توسط رییس جمهور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد : تمام اقشار جامعه به خصوص جوانان، نخبگان، اندیشه ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shahriaran.ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز