خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری استان خبر داد؛

اجرای طرح پیشگامان با محوریت ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۰۱۱

رئیس پلیس پیشگیری لرستان از اجرای طرح پیشگامان با محوریت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید بارانی روز یکشنبه - دوازدهم آذر ماه -  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح پیشگامان همزمان با سراسر کشور بمدت 4 روز با حضورحداکثری نیروی های پلیس در سطح استان لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۶۸ محله مورد پاکسازی قرار گرفته است؛ تصریح کرد: در اجرای این طرح اکیپ های گشت پلیس با حداکثر توان به ماموریت اعزام شده که در این خصوص منجر به کشف ۳۴۹کیلو ۶۳۲ گرم انواع مواد مخدر دستگیری تعداد ۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۱۷۳ نفر معتاد ۴۵ نفر خرده فروش جمعا ۲۲۵ نفر شد.

 رئیس پلیس پیشگیری لرستان خاطر نشان کرد: در مدت این طرح ۱۰۳ نفر سارق، ۱۷ نفر مالخر و در اجرای دستور قضایی ۱۲۹ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ بارانی بیان داشت: با تلاش مجاهدانه پلیس در این طرح تعداد ۱۶۱۴۴ قلم انواع کالای قاچاق  شامل لوازم خانگی خرد آشپزخانه،لباسشویی ،تلویزیون،ابزارآلات، بلوری جات و ... به ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون کشف که در این راستا ۱۱۲ نفر دستگیر و۵۴ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی افزود : ۵ تن و ۹۳۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از چرخه مصرف و همچنین ۱۵ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز  و مقادیری کالای قاچاق در این طرح کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز