خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد؛

رای قطعی پرونده اراضی اوقاف الوند بعد از رسیدگی در شعب تجدید نظر خواهی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۸۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: رای صادر شده پرونده اراضی اوقافی شهر الوند قطعی نیست و رای نهایی بعد از رسیدگی در شعب تجدید نظر قطعی خواهد شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، علی شعبانی در شورای اداری شهرستان البرز در خصوص صدور رای بدوی پرونده اراضی اوقافی شهر الوند گفت: در موضوع اوقاف باید اعلام کنیم که این رای قطعی نیست و رای نهایی بعد از رسیدگی در شعب تجدید نظر قطعی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: مبنای حل همه مشکلات نظر کارشناسی و قانون باشد و همه باید از رای قانون تبعیت کنند و اگر خدشه‌ای به قانون وارد است آن هم باید در مجرای قانونی باشد.

وی ادامه داد: بعد صنعتی و اقتصادی بودن شهرستان البرز برای استان و کشور بسیار مهم است و باید با انسجام و هم افزایی برای مشکلات مردم و واحد‌های تولیدی در این منطقه تلاش کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع، حفظ سلامت مردم و مطالبه عمومی تکمیل تصفیه خانه باید تسریع شود.

تصریح روند احداث تصفیه خانه شهر الوند، تعیین تکلیف کمربندی شهر الوند و بررسی وضعیت اراضی شهرداری معروف به شلویری، دستور جلسه ششمین جلسه شورای اداری شهرستان البرز بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز