خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران با تشکل‌های کارگری ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۲۷

فرماندار شهرستان البرز گفت: با توجه بر دغدغه‌های مطرح شده و به حق جوامع کارگری، مدیران ظرفیت نشست‌‌های چند جانبه، تخصصی و هدفمند با تشکل‌های کارگری را ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا، مصطفی غفوری در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی شهرستان البرز گفت: یکی از موضوعاتی که در برگزاری مراسمات مذهبی اهمیت فراوانی دارد، فرهنگ سازی و تبیین ارزش‌ها برای مردم، به ویژه قشر جوان جامعه است.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: از ظرفیت گروه‌های ذی نفوذ در موضوعات فرهنگی استفاده شود و این رویکرد می‌تواند در ابعاد گوناگون به عنوان یک الگو مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تجربه‌ای که در خصوص تشکیل هیأت‌ اندیشه‌ورز قرآنی کسب شد می‌تواند در موضوعات دیگر نیز استفاده شود و سیاست‌های فرهنگی، به صورت هدفمند و با اثرگذاری بالا اعمال شود.

فرماندار شهرستان البرز با تأکید بر رسیدگی درخواست‌ها و مطالبات کارگری گفت: ارتباط جوامع کارگری با دستگاه‌های ذی ربط این حوزه ائم از تأمین اجتماعی یا اداره کار، صرفاً نباید در روزهای خاص و مرتبط با خانه کارگر باشد و باید موضوعات به تفصیل در این نشست‌ها مطرح شود.

فرماندار البرز با تاکید بر نقش هیأت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، نقش و نفوذ هیأت‌های مذهبی در بین مردم، با ساختار و سازماندهی منظم بود؛ لذا اکنون نیز این ساختار با قدرت بیشتری وجود دارد و می‌تواند در موضوعات اجتماعی، با بسیج کردن و افزایش مشارکت عمومی مردم نقش آفرینی موثر داشته باشد.

غفوری تأکید کرد: اهداف و سیاست‌هایی که دولت و به تبع آن در شهرستان تعیین می‌شود، بدون همراهی و مشارکت مردم محقق نخواهد شد؛ این موضوع در حوزه انتخابات نیز بسیار مهم است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز